Účinné strategie při řešení konfliktů

Naučíme vás, jak zefektivnit proces rozhodování a jak objevit a zdokonalit schopnost řešit problémy.
NAUČÍME VÁS
Konfliktová situace, základy řešení konfliktů
  • Vymezení pojmů a klasifikace, teorie vzniku konfliktu
  • Nejčastější příčiny vzniku konfliktu
  • Modelové situace - rozbor a nácvik
  • Reflexe osobních zkušeností z praxe účastnic/účastníků
Problémový klient
  • Typologie problémových klientů
  • Strategie zvládání komunikace s konfliktním klientem, asertivita
  • Modelové kazuistiky z praxe cílové skupiny
  • Konkrétní zkušenosti účastnic/účastníků a jejich reflexe
Prevence vzniku konfliktních situací
  • Obecné zásady
  • Modelové situace a nácvik
  • zkušenost se sebou v konfliktní situaci - reflexe vlastních schopností
  • Reflexe konkrétních zkušeností z praxe
Efektivní strategie řešení
  • Obecné postupy
Modelové situace vycházející z praxe cílové skupiny účastníků
  • Zvládání emocí, prevence syndromu vyhoření
  • Nácvik vhodných reakcí a účinných strategií
  • Práce s osobními zkušenostmi účastnic a účastníků, jejich reflexe
VÝUKOVÉ METODY

výklad, diskuse, skupinová cvičení, nácvik

 

 

Managerské vzdělávání > Rozvoj osobnosti > Dovednosti jednotlivce > Účinné strategie při řešení konfliktů

odkazy v zápatí které je stále vidět

zobrazit menu